fredag 11 september 2009

Kändis djungeln med Petter

Jag måste skriva några rader så här på kvällskvisten. Sitter och tittar på den nya tv-serien på 4:an och vad ser jag? Jo visst, grannen över skogen Karl-Petter ska vara med b la och en hel hoper med kändisar. Känns än så länge intressant och se hur Petter ska kunna hävda sig i djungeln i 16 dagar.... Men som Säffle-bo och bonde till yrket så kommer han klara sig utmärkt tror jag.
Morgondagen ska jag tillbringa med entusiaster på Golden Dagen, ska bl intressant. Ebba, Nicole och Emilia ska med också och titta och Nicole ska också ställa ut, tror jag.

Nej nu ska fortsätta och titta på serien.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Jag kommer inte på Goldendagen, men sänder lite tankar till er att det ska bli en fin dag :O)
Tack för dina varma ord hos mig, det är mycket tungt nu..

Susanne sa...

Tack det blev en bra dag. Ebba vann och var sååå glad för det. Förstår att Du har det jobbigt nu, fy.. Vill inte byta med dig. Har själv en gammal hund som går på sista versen och det är så tungt det med. Huuu Kram igen!