torsdag 24 september 2009

Opererad och tillbaka i verkligheten

Nu är jag hemma igen! Från en sjukhusvistelse i Torsby i 4 dagar för er som inte vet så har jag genomgått en gastric bypass. En operation av magsäcken dvs den är numera bortkopplad. Detta är operation som jag väntat på sedan mars 2008. Så nu vet ni alla och behöver inte fråga mig när ni ser mig nästa gång för förmodligen har jag har väl/kommer gått ner i vikt. Operationen gick bra och det har gått relativt smärtfritt dom här dagarna i förhållande till vad man varit utsatt för. Men nu vet ni i alla fall vart jag varit och vad jag har gjort!!! Jag bloggar mer när jag blivit piggare.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Gött å höra att du är hemma och på benen, även om det är lite kämpigt så här till att börja med :O)