fredag 18 september 2009

Shoppat några detaljer till hallen

Fredag kväll kommer krypandes och jag har varit i stan i dag flera gånger. Va tröttsamt! Imorse handlade jag mat. Vid middagstid var jag på en underbar fotvård hos min goa "fotvårdare" Anette på Anettes Fotvård. Lika trevligt som alltid. Jag rekommenderar verkligen alla att gå på fotvård någongång och prova. Det är fantastiskt gött och avslappande.

Sen nu i eftermiddag köpte jag mig en vas modell större som jag ska ha/har paraplyer i, den köpte jag på Pomonadalen också ett favvoställe här i Säffle. Inte bara blommor och växter där alltså.
Och en ny spegel som jag hittade på Möbelhjärtat eller Interstil som det så internationellt numera heter. Det är något som jag funderat på länge att köpa men hade inte riktigt bestämt mig hur jag skulle göra med, behålla den gamla ovala och måla den eller köpa en ny? Men nu jäklar så slog jag till 300 kr bara. Som hittat, jag är helnöjd.
Nu är sista frågan ang hallen om mina hundrosetter ska upp på väggen igen eller inte. Hm, det måste jag nog fundera på ett tag till. Inget jäkt här. Annars så börjar det så sakteliga bli klart. Några smådetaljer som jag vill ha upp på väggen som går upp mot övervåningen men det har jag inte heller klurat klart på...

Nej nu ska jag engagera mig med mina hundar en stund...

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Paraplyvas och spegel, ser vi fram emot blid på :O)
Ja, du rosetterna, hur gör man med dem, här har de inte kommit upp efter flytten :O)
Tack för ditt mail och lycka till, Fender hälsar till sina nya småsyskon att han ska försöka hitta nån ny matte åt nån:O)