söndag 20 september 2009

Sista matchen för Måns

Ja nu är det snart tid för och lägga sig. Jag har gjort de vanliga sysslorna idag och även en fotbollsmatch nu på kvällskvisten där Sifhälla P-93 vann med 1-0. Idag fick dom äran och spela på A-planen och tur var väl det för regnet öste ner fint så fint. A-laget hade just avslutat sin sista match och vann idag serien och får nu gå upp i div 3. Grattis till dom, och gissa tre gånger om det var fest i Skogshyddan? Hm ja fest och tjo och tjim. Och några av A-lagets killar kom ner till vår match och titta på de sista 15 minuterna och våra killar fick uppmuntrande klappar på axeln efteråt. Kul att dom tog sig tid med det. Sen dansade dom vidare sjungandes till festlokalen igen. Ja matchen då, den var ganska jämn, en del småtjafs men grabbarna orkade hålla 1-0. En och annan avblåsning skulle det allt varit åt vårt håll MEN det tyckte inte domaren. Ursch! Byt ut den domaren. Gör något. Aaaahhhh!!!!
Nu har jag sett en stund på tv, Kändisdjungeln där "grannen" Petter är med. Och nu kriminalaren på 4:an, den är bra MEN jag stör mig kraftigt på dubbningen av filmen. Vad ska det vara bra för? Snart väntar nu dusch och tvagning inför operationen imorgon. Redan 05.45 måste vi åka hemifrån för och vara på plats i tid. Jag kommer blogga från sjukhuset så snart jag orkar.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Håller tummar, och tänker på dig idag :O)
Ha det bra!

Pillargontanten sa...

Har ev en som är intresserad av en rödmaskad kisse, ok att lämna ditt telefonummer?