tisdag 1 september 2009

Solig härlig tisdag

Solen skiner idag och det är härligt väder!! Precis som det skulle vara varje dag om jag fick bestämma. Men sån makt har jag tyvärr inte. Klockan närmar sig 17 och fotbolls träning ikväll hägrar och föräldramöte i Ebbas klass, allt vid samma tid förstås. Men jag har en plan om den nu går och följa? Planer går aldrig och ha, när man har barn det har jag lärt mig.

Annars har det varit en dag med en gnagande huvudvärk som inte vill släppa, troligtvis beroende på att jag druckit för dåligt med vätska. Jag är (som ni kanske inte alla vet) inne på en flytande diet just nu och kaloriantalet är inte heller så speciellt högt så. 2 1/2 liter vätska utöver det är svårt och få i sig!! Hm... Sen tror jag också att jag börjar bli förkyld, torr i halsen svårt och svälja och tätt i näsan. Typiskt inte läge för det just nu.

Nej bäst och ringa och höra vart sonen tagit vägen, han har så svårt för och komma hem direkt efter skolan nuförtiden. Han känner sig väl fri med a-traktor.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Hoppas huvudvärken släppte, annars kan man lätt få det av föräldramöten :O)