söndag 27 september 2009

Vacker höstdag

Solen halvskiner utanför och det är en fin höstdag idag. Så synd att jag inte orkar njuta till fullo av den. Jag får hoppas på flera fina dagar frampå. Jag är lite piggare idag, har suttit i soffan och sorterat strumpor, kallingar, trosor och shorts. Skönt och göra något lite även om det inte blir några större sysslor. Jag har även varit in i tvättstugan och pekat och förklarat hur tvättmaskinen fungerar. Mattias har börjat sucka och förstår nog nu efter snart en veckan hel hushållstjänst att det är ingen barnalek och vara "husmor". Även en tvättmaskinen till är igång, för tvätt blir det i massor. Jag kom på en sak till jag har gjort mos till middagen till familjen. Själv åt jag tomatsoppa, inte fy skam det heller.
Ska försöka mig på en minipromenad till brevlådorna sen i eftermiddag.

GRATTIS till eva som är på Åland och fått CK.

Och TACK till ALLA som skickat uppmuntranden ord och hälsningar till mig under veckan. Sånt värmer enormt att veta att man är saknad!!!

Kram till er alla
Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Här kommer några peppeord till :O) Hur har du det med kattungarna? Har Janna hört av sig?

Susanne sa...

Tack va trevligt. Nej jag har inte pratat med någon Janna.