lördag 31 oktober 2009

Annorlunda lista

Hittade en annorlunda lista, hos Pillargontanten och den provar jag ju förstås. lite mer typ den som ungarna gör på Bilddagboken, lets go!!!

ALLMÄNT..
Namn: Eva Susanne Englund
Piercingar: Ja
Tatueringar: Tyvärr inte, men det är på g...
Längd: 161 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Mörkbrun
Fräknar: Ja
Vikt: Hm på väg ner..
Motto: Det som inte dödar, härdar....
Kär: Ja väldigt, faktiskt!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag faktiskt helt nöjd.
Tycker du att du är attraktiv: Nja
Dricker du: inte speciellt ofta
Använder du droger: Absolut inte!!!
Röker du: Feströker men det var länge sen nu
Snusar du: Nej
Vilken parfym använder du: Naomi Cambell
Gillar du att tvätta: Nja sådär
Gillar du berg och dalbana: Nej det gör jag inte

SENASTE..
Filmen du hyrde: Hyr aldrig nuförtiden
Låten du hörde: Daddy DJ på Ebbas Absolut Kidz
Personen du ringde: Svärmor
Personen som ringde dig: Anette E
TV-program du såg: 40 dagar och 40 nätter
Person du tänkte på: Min M
Personen du fick e-mail av: Facebook
Personen du fick sms av: Måns
När åt du middag med familjen senast: Nu ikväll
Saken du köpte: Snus........

FÖR ELLER EMOT..
Långdistansförhållanden: Emot
Utnyttja nån: Emot
Använda droger: Emot
Köra onyktert: Emot
Förhållanden: För


FAVORIT..
Mat: Kyckling i alla former
Låt: ??
Sak att göra: I skogen ensam med mina hundar.
Dryck: Vatten
Kläder: tajts och en go tröja
Film: Wallander
Bil: Min käre volvo
Serie: Navy Cis

HAR DU NÅGONSIN..
Gråtit över en pojke: Ja.
Gråtit över en flicka: Inte annat än mina egna tjejer
Ljugit för någon: Det har hänt, inget jag är stolt över
Varit i slagsmål: Nej,!
Träffat någon från internet IRL: Nej

ANTAL..
Ditt hjärta brustit: Ingen gång
Hjärtan brustet på grund av dig: Det tror jag inga har gjort
Killar du kysst: Inte en aning.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Många gånger faktiskt!
Ärr du har på kroppen? Tjugo kanske

ÖVRIGT..
Pålägg som gäller: Smaksatt skinka, ägg, ruccola
Dagens dryck: Vatten
Brukar du svära mycket: En hel del
När stiger du upp på morgonen: 8.30
Vad har du på dig: harmensbyxor och en t-shirt
Vad ska du göra ikväll: Snart lägga mig.
Vad är du allergisk mot: Nickel, nötter, fisk skaldjur, vissa träslag, damm och en del djur!!!
Kan du stå på händer: Inte i dagsläget
Salt eller socker: Salt.
Vad dansar du till: Det mesta

Nån som vill testa? Hoppa på i så fall

Hörs Susanne

Inga kommentarer: