fredag 23 oktober 2009

Brutet lillfinger?

Sent fredagskväll och det slår snart över till ny dag: lördag! Dagen som varit då, jodå det hanns med både det ena och andra. Skadade mig tyvärr vid middagen så jag har troligtvis brutit en lillfinger, har just nu en värk som jag inte kan beskriva. Har så otroligt ont, måste nog uppsöka läkare imorgon när jag vaknar. På förmiddagen hann jag med och bada några hundar sicken tur, tyvärr har jag några kvar men med en hand - nej det kommer inte och gå!!! Så himla typiskt!

Strax efter middagstid så hämtades Måns på skolan och han, jag, Mattias och Tyra åkte till Karlstad. Läkarbesök stod ju på schemat. Vi kom till Karlstad nåt tidigare och hann med ett besök på Snabbgrossen, det skulle handlas till discot som vi ska ha i bygdegården om en vecka.
besöket på Barnkliniken gick bra, allt har nu vänt och Måns hade sedan onsdag förra veckan ökat 5 kilo i vikt dvs tagit i kapp dom han han hade tappat. Pust så himla skönt. Så vi slapp tillbringa dagar på sjukhuset även denna gång.
Direkt från Sjukhuset till Mc Donalds för Måns skulle äta och alla köpte sig en meny men inte jag. Vi hade ju ätit glass när vi lämnade Säffle så jag kände mig inte så sugen. Efter detta blev det Swedol och ny Fristadjacka till Måns.
Sen Skopunkten och skor till smurf och storasystern, Stadium och träningsskor till Ebba. Några smådetaljer till Ebbas kalas på Ica maxi och sist en tur på Ikea. Gissa tre gånger, jag är helt slut!!!

Morgondagen ska det fixas och donas Ebba ska ju ha kalas för sina kompisar...

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ajaj, finger lät inget vidare du... Tänk va handikappad men blir när något gör ont som man använder ofta!
I dag ska jag beska den nya lilla värmskogskatten, ska se om jag får till några bilder också, så mormor får se :O)