tisdag 13 oktober 2009

Ebbas nya favvo-ras

Ebba och jag var ju till Helena i lördags och firade henne och Ebba blev förälskad i lilla Mimmi! Hon hade redan flera veckor före pratat med Helena om en liten "Tindra"valp. Som hon vill ha när hon blivit större. Hm. Ja ja vi får se vad det blir med det.
Nu ikväll var vi ute och red för Ebba har ju kommit igång igen. Och vad händer? Jo visst Ebba ramlar av igen! Grinar och skriker som en galning och slog i sin armbåge och höft förstås.... Jag ser inget konstigt med armbågen nu men hon får sova så får vi se hur det är imorgon.
Nej nu ska hundarna rastas en sista gång för ikväll, sen jag ska jag lägga mig i tid ikväll. Har jag i alla fall tänkt nu.
Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Stackare, ramla av igen....
På det igen bara!
En ras till, vore väl kul Susanne :O)