söndag 11 oktober 2009

En helt vanlig höstdag

Ja middagstiden närmar sig och jag vet inte vad det ska bli för mat idag? Är lite trött och sliten från gårdagen och inspirationen har rasat av mig för tillfället. Så nåt får jag väl hitta på.
Annars är det som vanligt här; tvättmaskinen går som vanligt, hundarna ligger utslagna. Vinden viner utanför och det är riktigt höstlikt ute idag. Ska efter middagen sen ner till stallet och få till det sista där så att det blir klart. Det är dörren till boxen som ska fixas. Skönt för allt som blir klart. Hundarna behöver till skogen och springa för i morgon börjar älgjakten och då blir det ingen "promenix" i skogen denna veckan. Utan vi får hålla oss på gärdena.

Nej jag får väl sätta fart.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Låter som en helt ordinär och vanlig söndag helt enkelt :O)
Inte så olik min....