lördag 24 oktober 2009

Fortsättning följer...

Vaknade imorse med en obeskrivlig smärta! Och har inte sovit så värst bra. Så det blev till och ringa Rådgivningen och höra vad jag skulle fortsättningsvis skulle göra. Ett besök blev inbokat 30 minter senare på akuten i Säffle.
Snabbt gick det när jag kom dit, bara jag där! En snabb titt och det konstaterades att det måste röntgas; - det ser inte bra ut!! Jag ringer och konsulterar ortopeden i Karlstad säjer läkaren och går iväg. Hm!! Tänker jag. Han är snabbt tillbaka och har under rådgivningen blivit rådd att skicka mig till Karlstad och röntgas. Nja men jag kan inte nu, ska ha kalas för min dotter om några timmar. Efter lite snack så bestäms att jag åker till Karlstad och röntgar efter kalas alltså snart typ efter kl 21. Huu jag är helt slut så jag vet inte hur jag ska orka med det. Men som överskriften... fortsättning följer

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Stackare!
Bild på kattungen på min Efitblogg, det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men det har gått bra.