fredag 30 oktober 2009

Kreativ dag, trots en hand kort..

Hundarna fick höstmys utanför hundgårdarna, ris och lykta . Fabian poserar...
Utanför mitt staket

Vid ytterdörren, nygjort för 5:e gången! Min valp är extremt intresserad av blommor och trädgårdsskötsel!!! Troligtvis har hon ärvt det från sin uppfödare.

Nygjord krans av lingonris, som ska strax ska sättas upp...

Korg ute på trappen, har ju två förresten....

Precis när man kör upp mot mig, står denna koppartunna


Idag har jag tagit mig i kragen och varit kreativ gjort färdigt alla krukor och annat ute som jag brukar ha. Använt mig av lite vad skogen har att erbjuda. Älskar och gå ut i skogen och hitta en massa spännande saker - helt gratis! Kostar bara lite ideér från min sida. Och dom flödar bara jag får tiden att gå ut. Färgerna nu ute är ju fantastiska, skulle vilja hitta mig en fin mossig gren att ta in. Men nån sån har jag ännu inte hittat... Men mossa i olika färger, lingonris, granris och några fina stenar. Det har jag i alla fall lekt med. Åh så kul det var. Har tömt ur kameran så jag kunde ta några bilder!

Nu snart väntar bygdegården och Halloweendisco, det bli kul!!

Bus eller godis till er alla

Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Åhhh,va fint du gjort!
Jättefint!
Duktig du är.

Prillig sa...

Va fint du har höstpyntat! Kreativa hundar.. ;-)

//Britt