måndag 19 oktober 2009

Måndags shopping

Måndag har kommit halvvägs och jag sitter vid datorn en stund. Har varit till stan och handlat på förmiddagen och det är slitigt med shopping. Men nu är det påfyllt i skåpen i alla fall. Bilen har jag tvättat också och ökade väl i värde med 20000:- nu när han är ren och fin. Så roligt det är med en ren bil....
Jag ska tillbaka till stan och Granngården när jag hämtat Tyra och köpa spån det fick inte plats i denna stora familje bilen. Måste ha strö till hästarna. Det är slut.
I eftermiddag blir det väl att hjälpa Ebba att rida och så ska jag väl leverera en kattunge tror jag. Har inte hört något från köparna men vi har ju gjort upp idag så det hoppas jag väl att det blir av. Kattungarna är i ladugården nu på dagarna och dom har så roligt. Full ös kan jag lova. Har för övrigt en rödtigrerad hankattunge kvar om någon är sugen? Eller känner någon som är intresserad.

Nej nu ska jag surfa vidare.

Hörs
Susanne

Inga kommentarer: