fredag 16 oktober 2009

Shopping, värmer....

Nu ska jag strax in till Säffle och handla för att fylla på förrådet med mat. Det är märkligt för det nästan alltid tomt i skåpen. Ute blåser det och kallt som f.n fortfarande. Jag har frusit hela dagen det har känns som det blåst rakt igenom det gamla rassliga huset!! Ska bli gött och få åka in till stan i värmen ett tag. Och om inte annat skönt och vila öronen en stund. Pappan får ta över underhållandet av Tyra.

Ebba har jag redan kört iväg till kussen Linus för dom ska gå på disco ikväll på Cafe Loket. Dessa små börjar ju plötsligt bli stora!! Vart tar tiden vägen? Kan inte annat än skaka på huvudet och känna mig maktlös, just över tiden. Hon ska väl hämtas nångång ikväll tiden vet jag faktiskt inte riktigt. Hon försökte lura mig med att det slutade 22.00 men tror jag inte på för en sekund. Det blir till och ringa Loket och fråga.

Nej nu ska jag blåsa mitt hår.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: