fredag 9 oktober 2009

Stall jobb

Fredagen lider mot slutet och jag sitter ensam i soffan med datorn och tittar på en film på 5:an som jag redan har sett. Den är bra och jag kommer inte ihåg hur den slutade så det får gå. Mattias gick och la Tyra för några timmar sen och somnade, som vanligt vill jag nog påstå. Ebba var också trött och la sig i tid. Måns är ute och åker med nån kompis så han kommer väl hem sent kan jag tippa. Hundarna ska snart rastas en sista gång innan det är sovdags. Gött jag behöver det känner jag.
Dagen annars har varit i stallets tecken, Malla var här på fm och en bit in på middagstid och hjälpte till med en vägg så att Bugatti kan få en större box. Tyvärr saknades brädor så projektet lades ner vid 13.30. Nu i eftermiddag hjälpte Mattias till och imorgon kan nog boxen vara klar. Sen ska jag när det kommer in pengar på kontot igen köpa några skivor och få upp på väggarna så är jag helt nöjd. Kanske lite färg men det börjar väl bli väl kallt för det. Tyvärr.

Nej nu ska jag sätta fart klockan går....

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Låter som om din fredagkväll är lika ensam som min... Jag har visserligen tre ungar spalandes i rummet brevid, men Stora O sover, med Fender på armen :O)