tisdag 20 oktober 2009

Utmaning från Lotta - tagen!

Utmanad av "Pillargon Lotta", klart jag antar den:

1. Hur gammal är du om fem år? 45 hm!

2. Vem var den sista du träffade? Kristina på Statoil.

3. Hur lång är du? 161 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Johan Falks ??

5. Vem ringde du senast? Anette E.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Herre Gud hon kommer inte stå ut..... till Anette E.

7. Vad är dagens planer? plantera om mina vinterblommor ute, som hunddjä.... förstörde igår.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? 24 sept.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna.

12. När vaknade du idag? 8.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.

14. Vilken är din favoritplats? I skogen tillsammans med mina hundar.

15. Vilken plats föredrar du minst? Trång affär där alla knuffas och trängs.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Sverige sommartid, utomlands vintertid.

17. Vad skrämde dig som barn? Vatten och forsar.

18. Vem fick dig att skratta senast? Mattias.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, äger ett gäng faktiskt.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Här är det naket.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två till mig och två till Mattias= 4

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det har hänt.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, I love it!

26. Är du social? Sådär, men när det behövs.

27. Vilken är din favoritglass? Choklad.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lösa alla lån, köpa ett hus utomlands, resa mycket.

29. Tycker du om kinamat? Nej.

30. Tycker du om kaffe? Absolut inte!!!

31. Vad dricker du till frukost? Brämhults apelsin juice eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida? nej varierar mig.

33. Kan du spela poker? Japp, är riktigt duktig på det.

34. Tycker du om att mysa? Verkligen!! Gärna med min käre man eller barnen.

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av hund, och kärlek.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag.

37. Vill du ha barn? Inga fler än dom jag har.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, norska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej tackolov.

40. Föredrar du havet eller en pool? H A V självklart för mig!!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Familj, hundar gärna resor.

42. Äger du dyra smycken? Några faktiskt.

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kokt ägg, hård macka, skinka, ruccolasallad

44. Vem är den roligaste människan du känner? Anette E

45. Välj ett ärr på din kropp? Ett i knät efter ett fall i skogen.

46. Vad har du för ringsignal? Madonna och Celebrate

47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, några

48. Flirtar du mycket? Försöker med Mattias ibland, men det är nog allt.

49. Vart togs din profilbild för din blogg? Världsutställning i Stockholm juli 2008

50. Kan du byta olja på bilen? Ja, det kan jag, om jag blir tvungen. Men är man gift med en bilmekaniker så behöver jag ju knappast tänka på det.

51. Har du fått fortkörningsböter? En enda gång, tror eller ej!!

52. Vilken var den senaste bok du läste? Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren".

54. Läser du dagstidningen? Säffle tidningen och GT

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte annat än hundtidningar, jo förresten ATL lantbrukstidning som kommer 2 gånger i veckan.

56. Dansar du i bilen? Självklart.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar BARA på RIX FM, är för lat för och ändra.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på morotsbröd.

59. När var du i kyrkan senast? Lucia förra året.

60. Vad ska du göra nu? Gå ut och plantera och sen släppa mina hundar på gärdet.

Jag utmanar: Wiggwills, Wildzeals och er andra som känner för det.!

NU måste jag gå ut.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: