söndag 8 november 2009

Bild på underverket

Här kommer bild på underverket snygg-Sally som hon blivit omdöpt till. TACK snälla ANN GUNDHAMMAR som tog dom fina bilderna, jo då jag har flera!

INASSICAS SALSA (CH Mitharron Love of Francosvaley-Inassicas Samatha) kanske ett namn att lägga på minne för framtiden?
Dagen hittills började på förmiddagen med en golden promenad i Säffle men Tyra orkade inte gå så långt så vi fick tyvärr vända MEN det var i alla fall en super trevlig initiativ. TACK till HELENA för det!
Något som jag såg att Skaraborg skulle ha frampå var en adventpromenad med glögg och pepparkakor som avslut - vilken himla bra idé! Kanske det vore något för Värmland att ta efter?
Middagen har också blivit avklarad här hemma och jag har nu en kraftig huvudvärk. Pappan Mattias här i familjen har blivit firad på fars dag och svärfar förväntas sig väl ett besök nu i sin sommarstuga men det ska jag inte följa med på jag måste nog inta ryggläge och vila mig.
Min käre far är inte hemma utan får väl bli firad under veckan som kommer!
Hörs Susanne

Inga kommentarer: