torsdag 5 november 2009

Blöt torsdag

En blöt torsdag och jag har möblerat om i pannrummet. Jag brukar ju ha några hundar där och den en bra sluss in i huset eftersom vi har golvvärme där så. En dag som denna är pannrummet är guld värt!
Jag började klippa en av hundarna som ska med på lördag och det gick sådär. Men jag har i all fall börjat nu. Började med den lurvigast, Wiggo är verkligen som en ja jag har svårt och sätta namn på honom. Han har en enorm päls och då menar jag enorm!!! Hu innan han är utställningsfin, hm kommer det gå är nästa fråga. Dom andra två vuxna är så släta så dom kan man bada sent på kvällen innan och låta dom självtorka så kommer dom bli kanon. Rally-Sally kommer det också få läggas lite tid p,å för hon har också en enorm päls för sin ålder.

Nej nu får jag ta in dom yngre hundarna som lekt i trädgården en stund, jag gissar på att samtliga är svarta nu i stället för ljusa.... hm!

Hörs Susanne

Inga kommentarer: