onsdag 25 november 2009

Ebba har fortfarande feber

Kom hem för en liten stund sen. Har ju arbetstränat även idag, det var ett lagom lite pass, jag var sleten efter gårdagens arbete. Hur gick det igår kväll? Jovisst somnade jag med Tyra igår kväll och vaknade kl 22 och var pigg som en mört, varpå jag inte kunde somna förrän kl 02!!! Gissa om jag var trött i morse? Hm. Inte bra alls.
Men nu är det eftermiddag och mörkt ute så man kunde tro att klockan var 18. Ungarna är i sitt esse och pappan är lite lätt irriterade? Oj, så kan man ju ha det ibland när man är hemma, vilket min man har svårt och förstå ibland. Nu har han fått prova på. Skulle tippa att han längtar till jobbet.

Ebba har fortfarande feber efter sprutan, det var ju attans vad det har suttit i länge.
Jag hade en ambition om vaccinering imorgon, men just nu tror jag att jag ska hoppa över det i en vecka. Ska ju på hundutställning på lördag och jag vill inte bli liggande med biverkningar. Det har jag inte tid med. I alla fall inte nu.

Nu närmast så ska jag ta fram ljusstakar och stjärnor och se om dom fungerar. MEN dom ska INTE fram. Det blir på fredag, ni har väl redan förstått inställningen till det från min sida? Julgardinerna ska också strykas och göras färdiga. Det kommer bli en mysig helg med mycket ljus överallt.

Nu ska jag sätta fart innan inspirationen tryter. Jag är faktiskt lite sleten även idag.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Jag har samma inställning som dig, inget före fredagen :O)

Susanne sa...

Du & Jag Lotta!!!