tisdag 24 november 2009

En späckad tisdag

Då är även snart tisdagen till ända. Dagen har gått i 100 sen i morse. Dagen började med att Ebba har fått biverkningar från vaccineringen igår och hade jätte-ont i magen och feber dessutom. Så det blev ingen skola för hennes del idag. Pappan fick vara hemma med VAB.
Tyra verkar ha klarat sig bra, ja än så länge kanske jag ska tillägga.

Jag har börjat arbetsträna igen och gjorde idag det första passet återigen med Helena. Vi har idag julpyntat och satt upp adventsgardiner. Trevligt jobb eller hur?

Efter det blev en mycket trevlig avkopplande stund hos Anettes Fotvård som alltid skulle jag nog tillägga. Att rekommendera, ja visst har jag sagt det förrut! Men det skadar inte att upprepa. Och varför inte ge bort en fotvårdbehandling i julklapp? Ett tips från mig.

Direkt efter den trevliga stunden hos Anette så var det dags för första samtalet för Måns på Fordonslinjen. Och det faktiskt ett givande samtal, lill-pojken låg faktiskt riktigt bra till. Ja man slutar aldrig förvånas. Skönt känns det också för nu kan jag lägga det bakom mig.

Dagen var inte slut här, hem snabbt och skrev ut ett kort och direkt på 11 årskalas till syrrans pojk Linus. Och nu har jag inte varit hemma så länge och just nu är jag såååååå himla trött så jag vet inte hur jag ska kunna vakna till morgonen och orka göra något vettigt. Jobbig känsla.

Men nu har jag just sett "Halv åtta hos mig" och nu ska Tyra isäng och frågan är ju om jag också ska lägga mig för idag. Lutar väldigt åt det.

Nej nu ska jag sätta fart, sängen kallar kanske även för mig.

hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Stackars Ebba!
Hoppas din kropp, får vila lite :O)
Natti!