fredag 13 november 2009

Fredag den 13:e

Nja mig har det inte varit någon värre otur för i alla fall. Än så länge kanske man ska tillägga. Jag var på 3 veckors återbesök för min brutna lillfinger och blev äntligen av med gipsskrället!! Yipee! Äntligen är det rätta ordet, det har varit så himla masigt med gips så ni kan aldrig ana. efter sjukhusbesöket var det dags och handla mat, slut på det mesta.
Har nu varit hemma några timmar och det är gött, äntligen helg igen!

Ska strax åka och hämta hem Ebba som är hos kusinen Linus. Sen ska väl Måns också hämtas i stan och sen tror jag vi ska slå till på någon slags go "skräp mat" till "fredagsmyset"! Pizza, kebab eller varför inte hamburgare, orkar inte fixa med något idag. Undrar just nu om det kan vara något kul på tv:n ikväll eller? Har inte kollat någon tv-tablå. skulle vara härligt med en riktig slappar kväll i tv-soffan, händer inte alltför ofta.

Ska försöka lägga mig i tid för imorgon blir det en lång dag, Öppet hus på Måns skola och efter ska vi hjälpa svärmor och flytta. Hon ska ner från tredje våningen till första. Ska nog bli gött för henne.

Nej, bäst jag sätter fart

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va gött, att du blivit av med gipset!
Ha en härlig helg!

Prillig sa...

Hoppas helgen varit bra. Skönt att slippa gå med gipset.

Ha det gött!

//Britt