söndag 1 november 2009

Gårdagens läskiga halloween bilder

Skräm mig, sa jag till Tyra och så här läskigt blev det!
Denna maffiabossen är jag gift med!!!!?

Tyra, Ebba och Alice - jo det är sant det är dom flickorna!

Ebba och Tyra på väg ut att skrämma grannarna och på väg till farmor.

Gårdagens bilder, huuuu va läskiga! Ebba hade sin goa vän Alice här och dom passade ju förstås på och klä ut sig och sminka sig. Tyra var ju inte sen att hänga på... Även pappan i familjen är fångad. Ha ha ja kul hade dom i alla fall. Senare på kvällen så var Ebba och Tyra till farmor i stan och skrämde henne lite och himlans så rädd hon blev!
Ebba och Alice hade igår hand om motionen på alla hundarna, tappert gick dom med två åt gången. Så himla gulliga ni är: EBBA och ALICE!!!! Kan tro att mamma Maria hade ont i huvudet igår kväll efter att Alice kom hem.... vill ha.... vill ha!! Snälla.... ha ha. Så är dom de goa flickorna! Fast Ebba vill ha helt andra saker än Alice då förstås. Du vet vad jag menar Maria?
Nej denna dagen bjuder på lite tid i tvättstugan, inhandlande av presenter inför kalaset i eftermiddag. Hundpromenader och kanske lite lövröj...
Ha det
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Buuu... Glad att jag inte beöhvde ha såna spöken hos mig :O)
Gulliga tjejer, som går med hundarna, här är det svårt att få den hjälpen nu för tiden :O)