lördag 7 november 2009

SALLY BEST IN SHOW-VALP !!!

Jamen tänk vilken debut det blev för rally-Sally från Höganäs!! Vann först sin klass och skötte sig kanon, blir sen bästa tikvalp i ett gäng med flera fina tikvalpar, wow! Och sedan blir hon Best In Show-valp efter en lång dag och trött så hon knappt orkade gå i finalen men sprang på..... Åh va glad jag är! Detta var vad jag behövde nu... TACK mormor Gun-Britt tänk va glad jag är för Sally, och tänk just nu har jag glömt bort att hon terroriserat i min blomtunna 5 gånger!!!!

De andra hundarna; Wiggo, Sunny och Ines kom alla: 2 med Hp i sina klasser och skötte sig också bra. Det var länge sedan vi var på utställning nu och dessutom inne också. Bådar gott inför Norge utställningen i slutet av november!

Nu är jag trött som... få. Och tittar på Dansbandskampen och försöker se hur det ska gå för Säffle-bandet Torgny Melins. Ska väl slänga iväg nån röst. Ska också ringa mormor Gun-Britt så hon kan få en mer utförlig rapport från dagen.

Bilder kommer nog imorgon.....
Hörs Susanne

2 kommentarer:

Linda B sa...

Å vad roligt att det gick så bra för er. Många grattis kramar från grannen

Pillargontanten sa...

Grattis, grattis!