onsdag 11 november 2009

Slitsamma dagar hittills

Det har varit en slitsam vecka "so far"! Det har kostat att ligga på topp, jag har varit så sliten och trött med en malande huvudvärk. Men det får man ju ta. Idag har Tyra varit ledig från dagis och varit i sitt esse som vanligt. Jag har plockat bort allt hon kan klättra men ändå så, har gjort b la en avancerad makeup från handfatet. Hur nu den lilla människan kan ta sig upp där? Slängt med vatten i små muggar med pennor i samtidigt, som några slags drinkpinnar. Varit i pannrummet i den skitigaste vrån, barfota... Ja ni ser. Tagit kort med digital kameran, ja listan är lång....
Jag har faktiskt tagit mig i kragen och gjort en liten ommöblering i vardagsrummet, flyttat soffan från en sida till en annan och det blev väldigt bra. Nu är det några tavlor och några sladdar som måste ändras så är jag helt nöjd. Tänk om golvet kunde bli slipat och taket målat. OCH en fondvägg tapetserad? Dream on...

Nu väntar kvällsmaten i ugnen, grillade kycklingfileér och sallad ska det bli. Jag är ju som ni vet ingen smörgåsmänniska. Jag säjer yummy redan nu.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: