måndag 21 december 2009

-18 grader på Mellom

Vilken underbar iskall dag! -18 grader för en stund sedan, brrr. Sitter och drömmer om en kamera. Fick ju pengar när jag fyllde år i somras för att köpa mig en systemkamera men men jag har inte fått tummen ur. Och just en sån här fin dag så saknar jag verkligen en kamera. Måste ta tag i det där, kanske nåt fynd i mellandagarna? Tycker det är väldigt roligt och ta kort när jag har kamera men som sagt den har ju lill-smurfen pajat. Hm.


Snart ska hon hämtas hem fr dagis Smurfen, sen ska jag åka på fotvård det ska bli så jä... skönt. Det är verkligen toppen att få unna sig. Det får bli min julklapp till mig själv. Och för att inte tala om så trevligt det är och komma till Anettes Fotvård. Prata lite skit och samtidigt få en skön behandling. Och läsa en rykande färsk skvaller tidning eller varför inte en inspirerande inredningstidning.

Annars så är julklapparna klara, så när som på en enda och det är till barnens faster Jessica. Men den har jag en plan för.

Nej nu är det matdags

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: