onsdag 16 december 2009

-5 grader och isanade vindar

Sen onsdags kväll och jag sitter ensam vid tv:n och tittar på Navy CIS och surfar. Tur jag är kvinna så jag kan fixa att göra två saker samtidigt!! Ute viner det fortfarande iskallt och jag tror det är -5 grader ute, men det känns lätt som -15 när man inte är van!
Hundarna springer utanför fönstret och leker och har roligt, alltså en sista rastning innan vi ska sova. Men det blir ytterligare en rastning efter denna eftersom lagotto Grynet löper. Hon vill gärna rasta sig samtidigt som pojkarna - men det blir det inget med. Har inte lust med några lagotto/golden valpar. Men tro mig det vill absolut Grynet ha!!

Nej nu får jag ropa in hundarna och ut med Grynet och Sorken så det blir kvällen nångång.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: