fredag 4 december 2009

Fram med moppen igen

Nu var vi tillbaka till den vanliga sörjan igen! Det var ju så fint bara med den frusna ytan! Och som jag sa för några dagar sen, hundarna var rena och fina och jag behövde inte heller skura efter varje gång som hundarna gick ut och in. Tyvärr är vi nu därigen. Trist.

Dagen annars? Tyra är ledig från dagis och jag ska inte heller arbetsträna idag. Tur det för idag har jag en sån dag då det absolut inte skulle gå. Jag har verkligen ont överallt och det känns som någon kört över mig med en ångvält.

Jag väntar på att Bulten ska komma också. Och Tyra och jag ska ev åka till kusin Emma efter middagen och fira hennes födelsedag som vi inte var med på när hon fyllde. Sen på eftermiddagen så måste det handlas några små saker och jag ska se till att pappan går iväg och blir vaccinerad på "knorrsjukan" också, det är ju bara han kvar.
Kvällen blir väl vid tv:n och Idol kan jag tro.

Nu blir det till och ta en tur med "älskarn" han med den lååånga slangen.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Tänk vilka härliga älskare vi har..... Grus och gegga, ja det är bara förnamnet!

Susanne sa...

Ja och vi träffas varje dag och ibland flera gånger om dagen! Ja vi vet ju du och jag Lotta vad som menas med grus och gegga! Att det inte kunnat fått vara som det var tidigare i veckan, synd.