torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

.. till er alla. En liten års resumé ska jag komma med imorgon. Känner att jag har lite annat och göra idag så jag orkar inte göra en tillbakablick i detta nu även om jag har ganska klart för mig vad som hände.
Dagen idag började med ett besök av vår goa veterinär PA, som vaccinerade ett gäng hundar. Och Bugatti blev också vaccinerad. Alltid så himla trevligt när han kommer.
Nu är traditionsenliga kalkonen i ugnen så att den kommer bli lagomt klar tills att våra middagsgäster kommer vid 18.30. Idag kommer våra goda grannar Sten, Anki med deras barn, svärmor, Jessica och Fredrik och vi då förstås. Ska bli trevligt att fira in det nya året med goda vänner.
Nu strax ska jag ut med hundarna en stund så dom är nöjda ett bra tag sen, och mat ska dom också få. Städning står på schemat. Och duka bordet ska jag också göra så det är klart när gästerna kommer. Sen en del andra förberedelser så kan man ta det lite lugnt sen.
Ha det bäst, så ses vi nästa år...
Susanne