fredag 25 december 2009

Juldags kväll och strömlöst

Ja nu var det strömlöst. Det har ju blåst fasliga vindar idag och ljuset har blinkat till några gånger, men nu var det kört och strömmen gick. Har lite batteri kvar på den bärbara datorn så man kan roa sig en stund men annars är det inte mycket och göra på landet, på kvällen och utan ström!!! Inte enb ljusglimt att få utifrån, hur svart som helst.

Jag satt just och läste nyheterna på Aftonbladet och fick mig ett gott skratt som ni kanske läste häromdagen så kommenterade jag det usla programmet Mrs Anna Ankas Jul och att hon inte skulle få något besök av tomten och minsann det fick hon inte heller utan besök från polisen och det flera gånger. Ja där ser man, Och vilket gräslig program på 3:an på bästa sändningstid. Vem vill tillbringa flera dagar och titta på eländet. Har man tittat 5 minuter så får man rent ut sagt kräkas... Helt min egen mening.

Nej jag ska surfa vidare innan batteriet i datorn är slut

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: