onsdag 30 december 2009

Längtar bort

Sitter ensam vid tv:n och klockan är över midnatt. Jag har ont överallt och kan inte sova!! Visst är det fint med all vita fina snö men kylan och temperaturen är på tok för mycket för mig. Det finns inte kläder som står emot kylan för mig. Känner av det redan när jag vaknar hur varmt det än må vara inne.
Jag vill till varmare breddgrader typ Thailand, det vore allt nåt det. Men plånboken säjer nej nej nej. En annan gång kanske? Bearbetar min käre man som är extremt hemmakär att vi borde göra en resa dit, men får bara ett grymtande ljud som svar. Ebba däremot är inte svår hon fullkomligen jublar om man pratar om stränder, värme och utomlandsresor. Ja vi måste nog tag i det med en utlandsresa snart, men i min reseplanering är det mycket Danmark just nu. Världsutställningen i juni ni vet?

Nej nu ska jag surfa vidare in på mina favvosidor och bloggar och se vad som hänt. Ska nog också läsa nyheterna när jag ändå är i farten...

Ha det bäst
Susannr

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ja, vem vill inte nån annanstans när det är så här kallt.... Danmark är väl så gott som något, jag får va nöjd om det blir en tur till Åmål, jag :O)