lördag 12 december 2009

Summering för några dagar

Nu har det gått några dagar sedan jag sist var här och det är av olika anledningar! Jag försöker ju arbetsträna vilket resulterar i total kollaps! Jag har ont överallt, trött som busen och ingenting fungerar!!! Så jävla trist.... men jag försöker i alla fall. Tur Helena är förstående! Mer ork och att det gick lite mer åt rätt håll, så skulle jag vara så himla glad och nöjd.

Annars, då förutom lite gnäll?
Idag har jag och Mattias varit i Karlstad och rekat läget. Vi köpte en julgran vid Ikea och Mattias har köpte sig nya kläder. Ebba fick också julkläder. Det var skönt med lite egentid med Mattias det sker ju inte så speciellt ofta.
Nu är vi hemma igen och Mattias och Ebba är i ladugården. Tyra och jag ser på barnprogram och surfar. Snart ska vi till stan och brodern Stefan på kalas för han har fyllt år.

Lagotton Grynet då? Jodå det går jättebra, hon löper ju visserligen men det går förvånansvärt bra ändå. Tankarna går ju till matten Maj-Britt förstås.


Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Vi har också tillbringat en stor del av dagen i Karlstad :O)
Stora O var inte med, men barna fick jag umgås med en stund, vilket inte är för ofta :O)