söndag 27 december 2009

Tom Cruise och jag

Söndag kväll tillsammans med Mission Impossible 3 och Tom Cruise. Inte illa!! Jag har sett många filmer men den här filmen har jag inte sett., vet inte varför faktiskt? Och den är faktiskt bra, spännande och med lite kärlek. Inte illa. Ja Mattias sitter och tittar också, så det är inte bara jag och Tom. Ha ha. Förstod att ni inte skulle gå på den...
Eftermiddagen idag så fick flickorna äntligen åka till "fabba" eftersom det inte blev något besök igår i snöovädret. Farmor fick julklapp och flickorna och Måns fick julklapp av fabba. Även pappans morbror; Sven-Åke och hans sambo Birgitta fick varsin julklapp. Alla var nöjda. Fika blev det också och vi hann t om att handla några få saker på Coop innan vi i snöovädret begav oss hemåt. Ja visst det snöar i dag igen. Nu är vi väl snart uppe i sammanlagt en meter snö! Snövallarna är metervis höga och så här mycket snö har vi inte haft på flera år. Härligt, nu när vi har ström. Men igår var det masigt, tro mig... Så beroende man är ström, sånt tänker man inte på så länge den finns men när den blir borta så förstår man plötsligt. Det är omöjligt och vara utan om man inte har den.

Nej jag måste koncentrera på filmen nu

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: