torsdag 3 december 2009

Trött så trött

Snart kväll och jag sitter vid datorn. Ska strax ge mina hundar mat och gå ut på gärdet med dom en sväng så dom får rusa av sig lite energi. Men vill gärna att klockan ska bli 18 först.
Har varit iväg på ett arbetspass idag också och det är ju alltid trevligt att vara iväg. Men mitt stora problem är när jag kommer hem, jag är så himla trött och måste lägga mig och orkar inte göra någonting. Fan va deppigt! Jag skulle ju så gärna vilja komma igång och arbeta en stund. Ja ja jag har inte varit gång så länge men det känns just nu fördjä... tråkigt. Jag ska slita på.

Imorgon kommer min "Bubba" eller Bulten som han också kallas "hem" för hans extra matte åker till Gran Canaria i 2 1/2 månad, då blir det plötsligt en hund extra igen. Bulten är ju van att vara här men det är alltid ett pyssel någon vecka eller två när han kommer hem igen. Han ska in in flocken och han ska stressa ner. Men det brukar gå bra.

Lilla Tyra var med i skyltfönstret på Mannes Foto nere i Säffle hörde jag på ryktesvägen igår och mycket riktigt när jag åkte förbi idag så satt hon minsann i skyltfönstret. Så gullig så.

Nej jag får rycka upp mig och sätta fart

Hörs Susanne

Inga kommentarer: