lördag 5 december 2009

Utomhusaktiviteter idag? - NEJ TACK!

Varför ska detta regn fortsätta och bara ösa ner? Mörkt är det ute också. Så tråkigt. Jag hade plan om och göra julkransar och julbock idag, men vaddå hur ska man orka ta tag i det nu. För det första är det ju så blött och då blir det kallt, alltså DET GÅR INTE!!

Nu får jag lägga om planerna något, ska åka in till Säffle och gå på Erikshjälpen det tycker jag är roligt. Har även några andra ärenden som jag ska göra. Några andra utomhus aktivititer än hundpromenader ska det inte bli idag. Jag sitter nu och funderar på vädret under helgen egentligen, imorgon är det Adventspromenad för alla golden retriever ägare här i Säffle och det ska bjudas på pepparkakor och glögg och en gemensam promenad. Så ledsamt om detta vädret håller i sig. Jag måste kolla vädret....

Nu ska familjen äta frukost

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Inomhusaktiviteterna, blir bara tvätt, städning och annat tråk, jag väljer det bästa alternativet, regnkläder och skogen med hundarna, sen Fotboll (inomhus) i Arvika :O)
Ha en bra, trots regnet, dag!