torsdag 17 december 2009

Vill till ett varmare land - - NU!

Just nu sitter jag i sängen under täcket och ser på tv och surfar. Har för inte så länge sedan tagit ett varmt bad och det gjorde gött i dom onda benen och den stela kroppen. Jag vill ju inte klaga på det underbart vackra vita kalla jul-vädret vi har MEN min sjukdom och min kropp skriker efter +25 grader varmt. Men tyvärr så är det väl inte på gång riktigt än.... Synd!
Hade jag massor med pengar så skulle jag bo i ett varmare land såhär vintertid. Ta med mig barnen, hundarna och åka iväg och komma tillbaka i början av april, det vore melodin det. Men nu är det ju så att pengar har jag inte i några större mängder så det blir till och härda ut vintern än en gång!
Pratade med Bultens "matte" Mona för några dagar sedan och då satt hon ute på terassen på Gran Canaria och hade +26 grader, på kvällen - fubbigt tycker jag. Där vill jag också vara.

Nu ska jag surfa vidare bland mina favvo-sidor.

Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Barnen och hundarna... Mattias då, skulle han inte få följa med till varmare land :O)
Hoppas du tinar upp, och orkar, snart vår vettu!

Susanne sa...

Mattias vill inte till nåt varmare land, han trivs bäst hemma på gården.... Vi får väl chatta med varnadra, ha ha.