onsdag 20 januari 2010

Ebba och jag på Bingo!!

Ni kommer inte tro mig!! Nu ikväll har jag och Ebba varit på Bingo nere i Säffle. Min käre far hjälper till på bingon på onsdagar och han tycker det är roligt om det kommer någon släkting ibland och nu var det vår tur...
Åja ja säjer jag bara, jag var på bingo sist för några år sedan och redan då var det samma människor och alla sitter på "sina" platser. Jag förstår mig inte på det faktiskt. Det är inte dyrt och spela och vissa kanske har sin gemenskap där MEN jag fattar i alla fall inte. Nu är blir det inge mer bingo för mig på ett bra tag troligtvis år...

Annat glädjande idag var väl att PM:et till Strömsholm äntligen kunde behaga sig och komma. Tycker det är lite dålig stil trots att anmälningstiden är förlängd, men det är inte schysst mot oss som faktiskt anmält oss i tid. Och varför väljer man inte köra A-porto. Jag blir aldrig klok på utställnings arrangörer. Imorgon får väl dagen gå till och gå igenom hundarna och se om någon verkligen är i utställningskick förutom valpen då förstås. Rally-Sally är fortfarande en mycket fin valp., Är visserligen inne någon lite "period" så jag får väl hoppas att alla poletterna är nere samtidigt så hon inte schappar ur. Man vet aldrig med valpar....

Nu är klockan mycket och Mord i Midsommar surrar på tv:n och jag ska alldeles strax lägga mig jag är så jäkla trött. Gick upp 07.00 i morse och det brukar jag ju inte göra. Var in till Säffle och röntgade mina lungar kl 08. Hugaligen va hiskeligt tidigt. Hoppas jag får svar på det inom en snar framtid. Jag har ju sedan jag var på läkarbesök i början av månaden fått en massa tester och prover som ska göras eftersom jag känner mig så extremt sliten och trött. Hoppas allt är okej. Nej nu blev det att lite terapi dravel.

Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

men gud va kul att du ska hit, då kanske vi ses på söndag = ) Funderade på att åka förbi (bara 10 min dit) o miljöträna lillan lite, hon är ju för liten för att ställas men miljöträna kan ju aldrig skada o det BEHÖVS!!. Kramis

Pillargontanten sa...

Bingo, jag fnittrar... Har varit på det en gång, men de som brukar, tycker säkert det är väldigt kul :O)