fredag 22 januari 2010

Fredagsmys

Fredagen går mot sitt slut! Ja vad har hänt idag? På förmiddagen åkte jag och Tyra och hälsade på mormor och morfar. Det är inte ofta vi är på besök där, det kommer alltid något emellan så det inget blir. Men dag bjöd vi dom på semla, nja Tyra åt inte det men en god delicato boll i stället. Jag åt ungefär en halv semla och det räckte gott och väl. Och mums så gott det var med semla. Nu blir det inga fler den här semle perioden. En semla räcker gott och väl. Jag har också lämnat papper till Emmi så hon ska vet hur hon i fortsättningen ska sköta om Pippi på bästa sätt. Vilket jag verkligen tror att hon fixar tillsammans med sin goa familj! Ni vet vart jag finns om det är något...
Ikväll åts det fredagsmys vid tv:n som vanligt och idag blev det; hasselbackspotatis, härligt kött med en go sås och sallad. Vitlöksbröd var det också. Mycket mumsigt. Efter det har övriga familje medlemmar ätit godis, som jag idag köpte på Ica och idag var det extra billigt där! Så det var näst intill kö för och få ihop en påse 3,90 kg billigt och bra!!! Själv har jag hållit mig till halstabletter.

Nu tittar jag på "Mord i sinnet" på Tv4+ och det tycker jag är bra, även om jag tittar med ett öga på det och ett öga på dataskärmen. Ska strax lägga mig, vet inte om jag börjar bli sjuk det sticker och retar i halsen och jag känner mig kurig. Inte bra!!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: