torsdag 7 januari 2010

Grattis Mattias & Wiggo som är fri på ögonen

Börjar väl med vädret idag också och det är någon mildare i temperaturen idag. Bara -12 grader rena rama sommar temperaturen mot vad det varit nu några dagar. Jag har varit i Karlstad och ögonlyst Wiggo och det var inte nåt kul alls och köra på E45, det var väldigt halkigt. Och det får mig raskt in på Göteborgs resan imorgon jag kanske måste tänka om, kanske ev åka tidigare än tänkt. Hm!

Förresten var Wiggo var fri på ögonen, det skulle jag kanske skriva med också. Härligt! Nu ska vi satsa på meritering och jag ska faktiskt börja träna honom är för han är verkligen rolig att träna. Väldigt följsam och älskar och bära allt. Kanske spår. Ja det ska bli spännande.

Annars så fyller ju min man och själsfrände Mattias år idag!! Och han blev grattad på sängen imorse av sina tre flickor. Han har fått en ny mobiltelefon, en film, duschcreme, en almanacka och lotter. Han verkar väldigt nöjd över sina presenter.
Nu ska jag strax göra en ost- och skinkpaj som vi ska bjuda på i eftermiddag när det är kalas. Så blir det Vienetta glass till kaffet. Det blir nog uppskattat kan jag tro.

Nu ska jag ut med hundarna i snön....

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Dubbelgrattis då :O)