söndag 17 januari 2010

I en annan del av Köping


Nu har vi just sett klart på "I en annan del av Köping", sicket härligt och skönt gäng! Jag har skrattat så tårarna har runnit. En riktig bra serie att följa, det är den och "Halv åtta hos mig". De två tv-serier som jag verkligen vill ta mig tid och följa på tv:n.
Just nu har ju Johan Falk börja på 4:an och den är bara att rekommendera men den har jag sett för länge sen. Så här sappas omkring för att kanske hitta något och se på. Just nu ser Mattias på Scream 2 på 5:an, synd att vi sett den också. Jag funderar starkt på ett avslappnande bad. Det skulle vara både skönt och välbehövligt för både knoppen och kroppen.
Ha det bäst

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Måste va det Stora O satt och garvade åt så.... Jag som trodde han satte upp en lampa :/
Badkar? Har du badkar?, nu blir jag riktigt avundsjuk :)