tisdag 12 januari 2010

Inspirationen spirar.....

Tisdag kväll och jag och Tyra tittar på "Halv åtta hos mig". Ett av mina favvo program på tv just nu. Det kommer efterföljas av ytterligare ett favorit program och det är Bygglov. Också helt okej... Man får ju en släng av inspiration och känner "jag vill också...."
Men orken och pengarna finns inte just nu i alla fall. Kanske i sommar? Jag har mååånga idéer. Och vet precis hur jag vill ha det. T om Mattias har köpt alla mina idéer, den du!

Dagen annars började tidigt Tyra vaknade när alla åkte hemifrån i morse alltså strax efter 6.30, hm inte roligt. Men klockan nio var hon redo för första dagisdagen på ett bra tag och hon tyckte det var så roligt att äntligen få komma till "gagga". Jag åkte hem och hovslagarinnan Gerd hade kommit och börjat sko/verka Bugatti. Skönt att det blev gjort så att Ebba kan ta tag i ridandet igen. Kul nu när det är så mycket snö.

Strax efter det så kom Fia för att para idag igen och det gick lika finemang det. Typ...tre sekunder! Så satt Wiggo fast. Härligt med en sån naturbegåvning.
Eftermiddagen annars har varit seg och jag har knappt kunnat hålla ögonen öppna. Nu är det sängdags igen och det ska bli så gott så även jag kommer nog somna för idag.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Låter som en underbar dag, Kul att det funkar så bra för Viggo :O)