tisdag 5 januari 2010

Läkarbesök x 2

Har varit hemma ett tag efter att ha varit på sjukhuset i Karlstad idag. Både Måns och jag har varit och kollat oss. Jag, på retmalogavdelningen och MånsBarnmottagningen. Måns låg inte bra till, i sitt blodsocker och nu är det kniven på strupen igen i 14 dagar, så djävla tröttsamt..... Detta strulet beror till stor del på att han slutade och träna för ett tag sedan. Men så går det när man inte sköter sig tyvärr, typ vänt på dygnet såhär nu när det är lov. Hoppas nu att han skärper sig och tar tag i detta. Och försökt förklara för hans tjej också så jag hoppas hon kan hjälpa till och stötta honom. Och det tror jag hon gör.

Själv så gick det väl sådär, ja inget allvarligt men inte heller helt på topp. Så djävla sorgligt det med. Men men det är väl till och bita ihop. Man är väl liksom van.

Var också och hälsade på Maj-Britt som ligger på avd 24 för rehabilitering för och se hur det var med henne, och det var riktigt bra tycker jag. Det var så himla roligt och träffa henne äntligen efter att hon blev sjuk, det har bara varit några telefonsamtal men nu så fick vi träffas. Hon undrade ju mycket över sin älskade vän Grynet, lagotton som numera är här. Och det var ju bara positiva rapporter och delge, det går över förväntan bra med Grynet. Men och andra sidan så har hon ju bott här till hon var 2 år så helt ovan vid det är hon ju inte.

Nu sitter jag med en bultande huvudvärk och väntar på Fia som är på väg hit och ska para sin tik med Wiggo. Ska bli spännande och se hur det kan gå..
Nej jag får väl vila huvudet en stund och återkomma med rapport senare

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Lycka till med parningen, spännande :O)