måndag 4 januari 2010

Lite bilder från de senaste dagarna

Jag och Tyra
Kusinerna Sara och Tyra och Saras pappa Peter bakom
Kusin Linus
Tyra och pappa Mattias

Farmor och Ebba (som inte vill vara med på bild)
Hade tänkt få med några fler bilder men det vill inte blogspot? Ibland går det inte som man vill. Idag sitter jag och bloggar och det är middags tid snart, inte illa. Jag har ju bara fått till bloggtid på kvällen ett tag nu. Jag var tvungen och betala en räkning som jag hade glömt så det var bara och sätta sig vid datorn och göra det. Och därför så passar jag på och skriva lite. Ute skiner solen och det väldigt fint ute. Men tyvärr lite för kallt för både barn och hundar. Temperaturen ligger runt -10 grader och ingen orkar vara ute särskilt länge. Tyra och pappan i familjen skottar utan snö vid staketet för hundarna hoppar lätt över staketet nu när det inte är särskilt högt. (Vanligtvis 120 cm, nu knappt 50 cm). Jag sitter och funderar på vad vi ska ha för mat till middag idag och har total idétorka... samtidigt pratar jag med Maria R. Och vi diskuterar hundtäcken, nyponpulver och både det ena och andra. Som vanligt trevligt och prata med Maria.
Nej nu får jag avsluta, ha det bäst alla
Susanne




1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Vilken underbar bild på dig och Tyra :O)
Kallt idag igen, hoppas ni slipper strömavbrott nu då!