söndag 10 januari 2010

Parning även idag!

Söndag eftermiddag och kvällen kommer krypandes på. På förmiddagen idag var och hälsa på min sin syster och hennes familj, passade på och fira Emma som fyllt år för lääänge sen och samtidigt hämta hem Ebba. Strax efter middagen kom Fia och skulle para med Wiggo idag igen. Och nu har hon precis åkt hem. Som ni ser, så himla duktig även idag... Min goe lille Wiggo. Just nu är han helst slut och ligger och sover. Det är han värd. Han laddade upp idag med vanlig middagsmat med sin familj; portergryta med ris. Mums så gott det var och så pigg han blev efter det. Nu blir det vila imorgon och parning på tisdag igen. Himla bra träning med så snäll tik.
Nu ska jag strax gå ut till hästarna och ta in dom för det har jag lovat Ebba att göra ikväll. För hon är på väg hem från sin första fortbolls träning som hon haft idag, och jag kan gissa att hon är trött. Imorgon börjar skolan igen efter det långa lovet, en sak säjer om det: yippeeeee!! Äntligen rutiner igen!

Ha det bäst
Susanne