måndag 25 januari 2010

Provat nåt nytt

Just nu sitter jag i sängen och surfar!! Jag fryser och har ont i halsen och resten av kroppen, värre än värst. Känns inget vidare men men det är bara och gilla läget. Hur gick det med mitt riggande i trädgården? Jo då än så länge bra, inget mer rymmande idag i alla fall. Hu va arg jag var tidigare idag över Wiggo!
Idag har vi provat en ett nytt preparat för avmaskning av massor med sorters mask och förbyggande mot en massa annat också till hundarna. Ska bli spännande och se om det är bra eller inte. Borde det väl vara med tanke på att det kostade 1300 kr till alla hundarna?! Eftersom jag inte känt mig så pigg idag så har min goa tjej Ebba aktiverat hundarna på lite olika vis. Någon fick en promenad, någon fick springa med när hon åkte spark ja det var lite olika saker som dom fick hänga med på. Och lika glada för det var dom. T om lilla Tyra gick på promenad med lilla Sorken, inte så långt men Sorken äter ju fortfarande medicin så det lagom för dom båda. Tur jag har dessa härliga och hjälpsamma ungar. I love them!!! Pappan i familjen har tagit in alla sina köttdjur tillsammans med sin snälla bror Stefan och imorgon ska det tas prov på "vilddjuren" ska väl bli ett evigt skrikande inatt när dom inte får gå ut och in som dom vill.

Nej jag ska lägga mig ner och läsa ur Håkan Nessers "Berättelse om herr Roos"

Ha det bäst Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Den är bra, Berättelsen om Herr Roos, alltså :O)