tisdag 26 januari 2010

Snart blir det Fotvård!!

Tisdag och middagstid, jag äter middag vid datorn!! Säj inget till nån... Idag äter jag en köttgryta kokat precis som när man gör porterstek så alltså kan man kalla det portergrytbitar kanske? Den smakade verkligen jätte-gott, ris och sallad till också. Kan inte bli bättre. Tror mina barn kommer tycka det samma.
Snart ska lill-smurf hämtas på dagis och strax efter det ska jag fortvård till Anettes Fotvård, det ska bli såååå skönt! Jag går en gång i månaden, har väl egentligen inga problem men det är något som jag unnar mig. Och det är som jag skriver varje gång, underbart!!! Värt att prova om man inte provat. Jag skrev det aldrig i söndags men jag träffade en gammal vän, nja gammal och gammal. Men vi umgicks en del i slutet av 80-talet och början av 90-talet och vi var väldigt engagerade i Golden Klubbens Värmlands sektion. Och startade upp den tillsammans. Jag, Ann-Sofie och hennes Mats för att vara helt exakt. I söndags på utställning i Strömsholm så träffades vi igen och det var ju otroligt roligt för det var ju inte igår. Ann-Sofie bor numera i Eskilstuna med sin Mats, familj och fortfarande med golden. Kul! Ann-Sofie tog ett kort på mig och virriga Ina som ligger med här i bloggen nu. Hon ser ju riktigt fin ut trots nada päls....
Nej jag surfar vidare ska strax iväg
Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

jadu Susanne, ibland funderar man på hur livet hade sett ut om vi hade bott kvar i Värmland = ) men sååå roligt att vi träffats igen o som du sa, nu får det inte ta 20 nya år innan vi ses igen. Kram på Dig.

Susanne sa...

Nej men verkligen! Inga mer 20 år för då vi ju....27 år!! Ha ha. Vi ses nog snart känner jag på mig. Kram