lördag 16 januari 2010

Sorken är förkyld

Klockan är snart 10.30 och jag ska strax åka till in till Säffle. Vill inte men glömde några viktiga saker igår och Sorken ska ha medicin uthämtad för hon är rejält förkyld!! Stackare. Veterinären var här igår i ett annat ärende och tittade då även på Sorken och då blev det konstaterat. Detta är nog sviter efter att hon var på rymmen när vi var i Göteborg och sonen hade ansvaret för hundarna. Men det rättar till sig bara hon får sin medicin, hade några piller så hon fick igår som start.
Idag är temperaturen ute rent ut sagt behaglig och förhoppningsvis orkar alla vara ute ute en stund sen. Själv åker jag in till Säffle som en start på dagen så får vi se vad som följer....

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Stackars Lilla sorken :O/ Hoppas hon blir frisk snart, jag får läka ut min förkylning utan piller jag... Men jag har iofs inte varit på rymmen :O)