fredag 15 januari 2010

Trevlig fredagskväll

Det har varit en trevlig fredagskväll. Tacogratäng till kvällsmat med sallad och tillbehör. Och familjen har tittat på Lets Dance. Trevligt underhållningsprogram!! Tror på EMD Mattias som en vinnare men tycker Bygglovs Willy en skön pajsare som är härlig och se på. Sen blev lite gnabb mellan flickorna som dras till varandra som magneter och det slutade förstås i grin och skrik. Och där gick mys stämningen i stöpet.... Så himla typiskt.

Nu har jag suttit ensam en stund för Mattias gick upp och la Tyra och som vanligt så somnade han... Så himla töligt. Men jag har roat mig med datorn och tv:n så jag klarat mig. Ska snart ut med hundarna för dom behöver numera en övervakare i trädgården. Annars rymmer dom och grannes altan har numera blivit ett trevligt ställe och springa till. Där åt dom ju upp en soppåse igår och det har dom inte glömt. Måste varit mumma sopor i den påsen.
Morgondagen består av kalas för Tyrafm, och Ebba ska rida. Kanske en tur till Erikshjälpen. Eftermiddagen kommer svärfar hit på kaffe annars är det väl det vanliga..

Ha det
Susanne

Inga kommentarer: