torsdag 21 januari 2010

Vill ha en hög vinst nu!!

Jag har just läst Säffle Tidningen och funderande över en artikel där, jag blev rent ut sagt förvånad över innehållet. Riktigt så jag grubblat några timmar över den artikel.... En stor undran är "hur dum får man va?" Grrrr....

Annars har jag varit till Apoteket idag och hämtat ut medicin till mig för 600 kr! Fan va dyrt. Det svider verkligen i plånboken med tanke på att min månads ersättning som är så hiskeligt låg. En hög vinst emottages tacksamt. Gärna i form av triss typ 25 000 kr i månaden i 25 år. Tänk tanken...! Vore ju otroligt.
Middagen har vi avklarat och idag: pannbiff med stekt lök, potatis och sås. Och sallad förstås. Det var mums. Nu kommer pappan i familjen snart hem från jobbet och ladugårdtjänsten väntar för honom och flickorna. Jag ska då passa på och inta 20 minuter på min sköna spikmatta... Love it!!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: