måndag 25 januari 2010

Wiggo på rymmen 4 gånger!

Jaha och nu är man sjuk! Men det var väl inte annat och vänta? Det var i kallaste laget igår. Så denna dagen har det inte hänt annat än att jag har jagat/letat efter Wiggo som rymt 4 gånger!!!!!!! Han har varit såååååå billig så rent utav gratis. Nu är trädgården kraftigt begränsad i storlek och nu ska det inte gå och rymma. Hoppas jag! Detta var väl inget som jag så har känt för idag! Jaga hund över halva bygden. Han lyssnar och hör verkligen ingenting!!! Vi får nog ta tag och börja hårdträna för så här kan vi inte ha det!

Ha det bäst
Susanne

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

inte kul varken med rymmande hundar eller sjukdomar du, själv har jag en magsjuk valp idag...var inte hälsosamt i det där ridhuset : ) men kul att ses i alla fall. Krya på Dig o säg till Wiggo att hålla sig lite lugn. Kramis

Pillargontanten sa...

Det är det töligaste som finns :/
Här har vi matande grannar, de matar med det ena och det andra, samt en rävåtel, matplats för rådjur och annat gissa vilka som gillar det?

Susanne sa...

Ja du Ann-Sofi det är mycket smaskigt och gott för en valp i ridhus. Hon kryar på sig snart ska du se. Själv känner jag ju kig inte speciellt fräsch....

Ja Du Lotta finns inget värre än när hundarna rymmer och så får dom belöning i form av mat också!! Då blir det en liten sport för dom o rymma igen.. f.n också!!