söndag 7 februari 2010

Fakta annons i GT

Förresten nu läser jag GT och där finns på sidan 28 idag en intressant fakta undersökning:

JYCKEN SÄJER VAR DU BOR.....
Jämthunden populärast i norr - chihuahuan i storstan

Värmland - golden retriever
Blekinge - schäfer
Dalarna - jämthund
Gotland - labrador retriever
Gävleborg - jämthund
Halland - golden retriever
Jämtland - jämthund
Jönköping - schäfer
Kalmar - golden retriever
Kronoberg: golden retriever
Norrbotten - jämthund
Skåne - golden retriever
Stockholm - schäfer
Södermanland - labrador retriever
Uppsala - golden retriever
Västernorrland - jämthund
Västmanland - golden retriever
Västra Götaland - golden retriever
Örebro - golden retriever
Östergötaland - golden retriever

Oj oj vad säjer det?

Susanne igen

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Att vi har en mycket populär ras!
Nej, jag har inte anmält mig, vet inte om jag har så mycket att bidra med, känner mig ganska offside....
Och, ja visst en sicken grann katt vi har!